marți, mai 22, 2012

Romania te duci dracu II Eurovision

Astazi seara,dadeam programele a proasta la televizor si ce vad eu...Eurovision pe TVR1.Ai di ..me.Si ce mi-am zis,ia sa ma uit.Dupa ce am auzit muzica destul de proasta si am vazut niste curve care se zbenguiau pe tocuri,am auzit ca este randul celor de la Mandinga sa cante...si bang..Mno Mandinga de parca nu ati sti cine sunt Mandinga,pai da cum sa nu sti cine sunt mandinga?Pai sunt aia care nu zici ca is romania si pe langa faptu ca unu arata ca Pitbull,unu e tigan altu e negru s.a.si mai canta si in spaniola sau in ce pana mea de limba canta.Nu stiu cine i-a trimis pe Mandinga la Eurovision dar...ne fac de cacat frate.

Nu stiu cum o cheama pe pitipoanca aia care canta la Mandinga dar i-au aruncat astia o carpa pe ea,asta asa ca sa nu fie in chiloti,pai ce doar filmele romanesti sa arate cat de tigani si cat de vulgari suntem,neah frate,si o pereche de pantofi cu toace de vreo 50 de cm ca deabea mergea saraca pe ele,vreau sa spun ca nici macar nu putea sa vada ceva pentru ca avea vreo 3 tone de fon de ten pe fata.

De voce,ce sa zic de voce?Ca a inselat-o de cele mai multe ori,stai am spus canta?Nu,nu,nu,nu,nu nu stie sa cante:)).doamne isuse cristoase crestine proaste nebune cum sa cante?.Jur,nu poate sa cante si nu stie sa cante.Nu sunt rea,vad doar adevarul.

Ca au mai sarit pe acolo ca s-au zbenguit,au incercat sa danseze..adica,ca i-a picat casca din ureche de vreo 2 ori lu aia astea sunt detalii nesemnificative.Parerea mea acum,mai bine decat mandinga,o aduceau fain frumos pe Lucia care are totusi voce demna de Eurovision adica poate sa cante sau daca nu pe Lucia ca nu e asa de cunoscuta draga de ea,pai mnoah se poate sa ascultati voi otara muzica buna care se face in Ro?neah frate,asa cum ziceam,daca nu pe Lucia aduceam un grup de babe sa reprezinte Romania cum au facut-o si aia din Rusia sau o satra de tigani care sa cante muzica deaia de-a lor,de preferat si putine manele asta asa ca sa ne simtim romani..da faceam si un gratar acolo,un mititel mai o shaorma sau cum dracu se scrie.Din pacate sunt nevoita sa spun inca odata : ROMANIA,TE DUCI DRACU.

De placut mi-a placut foarte mult Albania,reprezentata de Rona Nishliu cu melodia Suus,super super e melodia,bine ca mi-am adus aminte ca sa o bag in telefon.Ungaria mi-a placut si atat.Da,Rona chiar merita sa o ascultati,o ador si daca nu intelegeti ce spune...google.Bine atat.

Blacky.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu