sâmbătă, aprilie 17, 2010

Mi.am pus muzica pe bloog!:))

  • Mi.am pus muzica pe blog dragii mei..acum puteti sa ascultati si muizica in timp ce imi cititi blogul....Eu intodeauna ma gandesc la oamenii care imi citesc blogu...multumesc dragilor..multumesc...vad va place blogul meu si ma bucur!mai am 13 tigari si tre sami cumpar urgent altele..saptamana asta sun niste filme foarte bune la tv...pfoai ce as bea un milk shake dar cum ma trezesc dimineata imi fac unul....astazi alex spunea:imi place mirosul fumului de tigara imbibat cu parfumul tau..si mie imi place....e divin...se pare ca eu si rox o sa avem maine inca o aventura in cimitir.adevarul este ca pozele ies minunat in cimitir...sunt chestii gotice... Teo..stiu ca o sa citesti asta si vreau sati spun ca...chiar daca ma port ca dracu cu tine si ca sunt rea si scorpie...nu pot sa stau fara tine.niciodata nu am putut...pare rau pt tot

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu