joi, aprilie 29, 2010

Sfarsitul lunii!

Azi e 29.Mai e o zi si e 30..apoi e 1 mai!Hell yeah..daca nu am mentionat mai jos,aprilie a fost cea mai jegoasa luna din 2010..Sper ca luna mai sa fie mai buna.Ai observat ca nici nu am prea postat? Moarte mie.:)) ok ok..e 1:49 si ascult Pink Floyd...oameni geniali.Hey!Nu mai beau Milk shake!L.am inlocuit cu lapte...azi nu am fost la scoala....stateam la masa si ma uitam la unu..manca mar si bea cafea.Vai..imi plac merele da:)) dar sa bei cafea si sa mananci mar..nu mai bine inlocuiesti maru ala cu o tigare?Poti sa.ti imaginezi ca ii mar:)) whatever.zi aiurea.am dormit mult..defapt dorm mult..Daca doamna Stana o sa citeasca asta ii cer scuze pentru ca nu ii raspund la sms.uri..Doamna Stana..nu am mesaje!Rugativa la dumnezeul nostru sa am minute.

Nu am prea gasit chestii interesante azi..sa o sa caut ca oricum nu am ce face si..pana mea:-??
Chiar nu mai stiu ce sa scriu

Uite,uite,uite

Ville Valo
Ville Valo Pictures

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu