sâmbătă, aprilie 17, 2010

Rox groznica!

Rox stiu ca vei citi asta..Esti groaznica.Azi a fost o zi aiurea.Pe la 8 ma suna Rox "Ba vi afara sau vin la tine?" Ok vine la mine si merem sa ne plimbam prin cimitir.Am vazut un apus extraordinar.Si ne plimam noi prin cimitir...merem la eroi...peste ce dam?Peste doi indragostiti.Am crezut ca e Raluca si febletia ei..dar nu...vedem ca nu putem sa facem poza...merem pana vedem un magnoliu sau cum se cheama...merem pe morminte pana la el[:))] cand in stanga noastra ce vedem?Un cuplu indragostit.Ea statea la el in brate si se lingeau.Uhh...in cimitir?Langa sfanta biserica?:)).Ce oameni...mi.am pierdut si banii si am facut doar 3 poze.Merem noi spre casa povesteam..injuram ca proastele[ce suntem]..ne uita dupa noru ala cu cenusa vulcanica sau cum Satan ii zice cand in spatele nostru niste muncitori care sor luat de noi.In ce sens sor luat de noi?Noi cum injuram aia injurau si ei.What the fuck?am vazut doua statui miscatoare[pisici:))]care stateau pe criptele alea mari..na whatever...ea pleaca eu plec..acu seara intra pe mine"ade ade ade" hai sati dau link de la o bunaciune gotica..eu?:D oh bunaciune gotica..a mea e...cand in colo era o cocalara idioata care se credea gotica....what the fuck Rox?esti groaznica..si eu care imi faceam sperante:))

4 comentarii: